Zamieszczone przez leszekmw
Teraz w O3 powrócili do rozwiązania ze starego Golfa czy choćby z Poloneza - pedał przyspieszenia wisi z góry na pałąku tak samo jak hamulca i sprzęgła. Jeżdżę równolegle dwoma autami, każde reprezentuje inny typ "pedalstwa" i w ogóle nie myślę o różnicy, po prostu z miejsca człowiek się przyzwyczaja, ale jakby bardzo się zastanowić to rozwiązanie z O2 jest lepsze.A co do VW vs. Skoda w Polsce - w październiku byłem w salonie Skody i dokładnie taką historię opowiedział mi sprzedawca - że niestety, ale upustów dużych nie ma, za to na Passata i owszem, bo dyrektywy nadrzędne nakazują aby VW odzyskał rynek utracony na rzecz Skody. Rzecz dzieje się naprawdę, kumpel jesienią przymierzał się do Octavii, zapytałem czy oglądał nową Jettę, mówi że nie myślał wcale o niej, ale pójdzie zobaczyć - no i wrócił z salonu zdecydowany na Jettę i do tego zadowolony, że dobrą cenę dostał u siebie w Wawie (a Skodę miał kupować w Krakowie), i że z miejsca zapomina o Octavii. Ja, skodziarz, sam mu tak poradziłem...
M.
Komentarz